Skip to main content

Mikä on Joensuun Setlementti?

Joensuun Setlementti on monialajärjestö, joka järjestää toimintaa Joensuussa ja sen lähialueilla.

Joensuun Setlementti järjestää toimintaa esimerkiksi:

  • lapsille ja nuorille
  • ikäihmisille
  • työttömille ja kuntoutustuen piirissä oleville henkilöille
  • lastensuojelun jälkihuollon piirissä oleville nuorille ja sieltä siirtyneille nuorille aikuisille
  • maahanmuuttajille

 

Joensuun Setlementti on uskonnollisesti ja poliittisesti sitoutumaton yhdistys.

Yhdistys on voittoa tavoittelematon ja sen järjestämä toiminta on maksutonta kävijöille.

 

Joensuun Setlementti sijaitsee Joensuun keskustassa osoitteessa Siltakatu 10 A 13.

 

Toimitilamme ovat osittain esteettömät. Tiloihin on esteetön kulku hissillä.

Lisää tietoa tilojemme esteettömyydestä löytyy yhdistyksen esteettömyystiedoista.

 

Mikä on Setlementti?

Setlementti on yhdistys, joka kuuluu Suomen Setlementtiliittoon.

Setlementit haluavat, että kaikki voivat hyvin yhteiskunnassa. Siksi setlementit järjestävät monenlaista toimintaa, opettavat, tukevat ja auttavat ihmisiä. Kaikki voivat tulla mukaan setlementtien toimintaan.

Setlementtejä on Suomessa 32. Joensuun Setlementti on yksi Suomen setlementeistä.

Setlementit tekevät työtä monissa eri paikoissa Suomessa ja ulkomailla.